Spærring og misbrug af kort
 

Du kan spærre dit kort i Netbank eller i Mobilbanken. Sådan gør du:

  1. Log ind i din Frøs NetBank/ Frøs Mobilbank.
  2. I menuen "konti og kort" skal du vælge "Spær kort". I MobilBank vælger du blot "Spær kort".
  3. Vælg/swipe det kort det skal spærres.
  4. I NetBanken kan du ophæve spærringen igen.

Hvis du ikke kan komme på Frøs NetBank eller Frøs MobilBank, skal du straks kontakte din afdeling

Du kan finde dit rådgiver eller afdeling her.

Udenfor vores åbningstid kan du telefonisk spærre dit kort ved at ringe til Nets

Du kan kontakte Nets på følgende numre:

  • Dankort og Visa/Dankort
    Tlf. 4489 2929
  • MasterCard og MasterCard Debit
    Tlf. 4489 2750
Uberettigede hævninger på dit kort - Visa & MasterCard
Ved uberettigede hævninger på dit Visa eller MasterCard, skal du lave en indsigelse via blanketterne nedenfor. Ved uberettigede hævninger på dit Dankort i Danmark skal du udover indsigelsesblanketten udfylde en tro og love erklæring.
Blanketterne udfyldes, udskrives, underskrives og sendes pr. post til din personlige rådgiver, eller afleveres i en Frøs Sparekasse afdeling. Læs mere om tilbageførsel af køb i forbindelse med fjernsalg (eks. internethandel) her.
Indsigelse på Visa kort udfyld blanketten her.
Indsigelse på MasterCard udfyld blanketten her.
Tro og love erklæring - Dankort/Visa klik her.
Bemærk, at du pålægges et gebyr, hvis din indsigelse afvises af Nets. Du kan se vores gebyrer her.